← Zpět na domovskou stránku

Všeobecné obchodní podmínky

Obsah

I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

II. Důležité pojmy (definice)

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

IV. Cena produktů a platba

V. Dodací podmínky

VI. Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem

VII. Odstoupení od kupní smlouvy

VIII. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

IX. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

X. Ochrana autorských práv

XI. Ochrana osobních údajů

XII. Jazyk a lokalizace

XIII. Závěrečná ustanovení

I.

Úvodní ustanovení

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“) platí pro nákup digitálního obsahu z webových stránek www.startujemepredskolaky.cz provozovaných Dagmar Brejlovou, IČ: 698 04 559, se sídlem 262 91 Kosova Hora 358 jako fyzickou osobou zapsanou v živnostenském rejstříku, evidujícím úřadem je Městský úřad Sedlčany (dále „prodávající“).

2. Nákup digitálního produktu probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím. Proces uzavírání kupní smlouvy je podrobně popsán dále ve VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí Kupní smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran kupní smlouvy, tedy Kupujícího i Prodávajícího. Ujednání, která jsou v Kupní smlouvě odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text Kupní smlouvy je nad textem VOP). VOP řeší i některé další otázky, které s nákupem digitálního obsahu z www.startujemepredskolaky.cz souvisí.

3. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než digitální produkt koupíte. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte mě ještě před objednáním produktu (tj. před kliknutím na tlačítko „Odeslat“). Vzájemná komunikace je nejlepším způsobem, jak eliminovat případné budoucí nejasnosti mezi námi. Tím, že kliknete na tlačítko „Odeslat“ mi totiž dáváte signál, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu a spolupráce, jaký zde popisuji. Dáváte tím i signál, že svoji objednávku myslíte vážně, a že jste stejně jako já připraveni splnit své závazky z následně uzavřené Kupní smlouvy (tedy já jako Prodávající především dodat vám objednaný digitální produkt a vy jako Kupující za něj zaplatit dohodnutou cenu).

4. Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace. Pro rychlejší orientaci je tu obsah:

II.

Důležité pojmy (definice)

1. PRODÁVAJÍCÍ

Prodávajícím je: PhDr. Dagmar Brejlová

se sídlem a místem podnikání: 262 91 Kosova Hora 358

Kontaktní telefon: 607 575 073

Adresa pro doručování elektronické pošty: info@startujemepredskolaky.cz

2. KUPUJÍCÍ. Kupující je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní www.startujemepredskolaky.cz uzavře se mnou, jako Prodávajícím, Kupní smlouvu, a tím koupí digitální produkt – online kurz a/nebo personalizovanou AI poradkyni. Kupujícím může být podnikatel (podnikající fyzická osoba často také uváděná jako OSVČ a nebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) anebo spotřebitel.

3. SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČ, budu se mít za to, že Kupní smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel.

4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je jí Kupní smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než Kupující, který není spotřebitelem. Současně má prodávající i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému Kupujícímu a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li Kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení všeobecných obchodních podmínek (VOP), která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.

5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je Kupní smlouva, pokud je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající a Kupující museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní (na základě objednávky učiněné přímo na internetových stránkách www.startujemepredskolaky.cz vyplněním potřebných údajů Kupujícím) nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Digitální obsah (e-book, online program, aplikace apod.) má zvláštní úpravu v NOZ, konkrétně § 2389a až 2389u.

III.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Označení, popis a cena produktu je v aktuálním znění uvedena na webových stránkách. Ceny jsou uvedeny konečné v českých korunách.

Prodejní formulář zahrnuje informace o kupujícím, produktu, ceně, o způsobu úhrady kupní ceny. Náklady na dodání účtovány nejsou, jelikož se jedná o on-line produkty. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Po potvrzení nabídky (odesláním potvrzením o koupi) a odesláním vyplněných informací prodávajícímu vzniká smluvní vztah na základě kupní smlouvy a těmito všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se s VOP seznámil a souhlasí s nimi.

Kupující souhlasí s použitím prostředků vzdálené komunikace při uzavírání smlouvy.

Prodávající je povinen dodat produkt, které si kupující objednal, a kupující se zavazuje produkt převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.

Vlastnické právo k produktu přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.

Podmínkou užívání online vzdělávacích a rozvojových produktů jsou technické požadavky (počítač, tablet, mobilní telefon s potřebným operačním systémem) a aktualizovaný software. V případě použití neaktualizovaného softwaru – operačního systému a internetového prohlížeče může být omezena funkcionalita.

Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Odeslat“.

O obdržení objednávky vás budu informovat mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce nebo při registraci. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky. Není-li v potvrzení uvedeno, že objednávku přijímám, zašlu vám informaci o přijetí objednávky v následném mailu. Do okamžiku než je vám doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Kupní smlouva uzavřena.

V pochybnostech vás mohu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabývám.

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z naší strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

IV.

Cena digitálního produktu a platba

Cena produktů je uvedena na webovém rozhraní prodávajícího. Cena je též uvedena na prodejním formuláři.

Prodávající vystaví na základě smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu.

Cenu produktu a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí kupující bezhotovostně.

Pro bezhotovostní platby jsou platební metody napojeny na platební bránu společnosti GOPAY s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a hesla k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o. Kupující může využít těchto možností plateb:

– online platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro

– rychlým bankovním převodem: Raiffeisen BANK, GE Money, Fio, KB, ČSOB, mBank a dalších

– bankovním převodem na základě faktury

1. Platba je jednorázová či automaticky opakovaná platba kartou, pokud není v těchto podmínkách stanoveno jinak.

2. Kupující je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, aby byl prodávající schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.

3. Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek kupujícího uhradit cenu za produkt či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4. Automaticky opakované platby kartou. Jde o automatické stahování měsíční, čtvrtletní, půlroční, či roční platby za produkt, či službu dle volby kupujícího. Platba je fixní a je stahována automaticky prostřednictvím zabezpečené platební brány společnosti GOPAY s.r.o. poprvé 1 měsíc, resp. 3, 6 nebo 12 měsíců (dle zvolené délky období předplatného), ode dne, kdy došlo k první objednávce produktu, zboží či služby na předplatné a tím i k první platbě.

Údaje o platební kartě kupujícího jsou uloženy u platební brány GOPAY a ta s nimi nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti ve finančním sektoru).

5. Přístupové údaje poskytne prodávající kupujícímu po zaplacení celé kupní ceny nejpozději do tří dnů, není-li uvedeno jinak.

6. Kupující je oprávněn ve vymezených případech hradit cenu prostřednictvím automatického placení formou pravidelných plateb, které spočívají v automatickém odepsání sumy poplatku z účtu či bankovní karty kupujícího prodávajícím. V takovém případě a pokud to zvolený systém placení umožňuje, souhlasí kupující s automatickou platbou ceny bez potřeby osobní autorizace platby ze strany držitele platební karty. Tento souhlas je udělen na dobu neurčitou, do jejího odvolání ze strany kupující v souladu s těmito podmínkami a produktem, který kupující kupuje. Frekvence automatického placení odpovídá zvolenému platebnímu období. Úhrada na následující období bude prováděna před jeho započetím.

7. Pro vyloučení pochybností platí, že některé z digitálních produktů či služeb jsou kupujícímu poskytnuty po omezenou dobu od jejího zakoupení – informace je uvedena u nabídky a popisu produktu. Tato doba počíná běžet od okamžiku zpřístupnění produktu.

V.

Dodací podmínky

1. U online vzdělávacích produktů se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů ze strany prodávajícího na emailovou adresu kupujícího uvedenou v prodejním formuláři, případně zasláním odkazu URL adresy.

2. Dodací lhůta: délka dodací lhůty závisí na zvoleném způsobu platby. Je-li platba prováděna běžným bankovním převodem, bude produkt dodán nejpozději do 3 pracovních dnů poté, kdy bude platba připsána na náš bankovní účet. U platby online platební kartou nebo rychlým online převodem bude produkt dodán obratem po provedení platby.

3. Náklady na dopravu: s ohledem na charakter produktu nejsou účtovány žádné náklady na dopravu.

4. Po dodání digitálního obsahu si, prosím, co nejdříve zkontrolujte funkčnost a dostupnost obsahu a zjistíte-li nedostatky nebo vady, kontaktujte mě prosím, abych mohla provést nápravu. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VIII těchto VOP.

5. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf (podrobnosti obsahuje čl. VI. VOP).

VI.

Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem

1. Pokud je předmětem koupě digitální služba (AI poradce), zavazuji se, že tato služba bude po dobu poskytování v souladu s uzavřenou kupní smlouvou ve smyslu § 2389a a násl. občanského zákoníku.

2. Digitální služba je poskytována online prostřednictvím webového rozhraní nebo jiné aplikace, na základě individuálního přístupu uživatele. Uživatel je povinen chránit své přístupové údaje a nesdělovat je třetím osobám.

3. V případě, že služba nebude funkční (např. nebude dostupný přístup, bude opakovaně docházet k chybám znemožňujícím užívání služby), máte právo požadovat uvedení služby do souladu (zejména obnovení přístupu nebo opravu), přiměřenou slevu z ceny nebo můžete od smlouvy odstoupit, pokud náprava není možná.

4. Občasná krátkodobá nedostupnost služby z důvodu technické údržby nebo aktualizací se nepovažuje za vadu, pokud nebrání obvyklému využívání služby.

5. Obsah poskytovaný prostřednictvím AI poradce má povahu obecného doporučení a tipů. Nejedná se o odborné vyšetření, psychologickou diagnostiku, terapii ani lékařské doporučení. Za způsob využití výstupů ze služby odpovídá výhradně uživatel.

Služba AI poradce je určena výhradně pro rodiče jako inspirace k rozvoji předškolních dovedností dítěte. Není určena pro přímou práci s dítětem, k diagnostice ani k řešení zdravotních nebo psychických obtíží. Výstupy služby nenahrazují individuální péči kvalifikovaného odborníka (psychologa, logopeda, lékaře).

6. Pokud zjistíte, že služba není v souladu se smlouvou, uplatněte reklamaci bez zbytečného odkladu na elektronické adrese info@startujemepredskolaky.cz. Reklamaci vyřídím nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O jejím vyřízení vám poskytnu vyrozumění e-mailem.

7. Aktualizace a změny služby: produkt může být průběžně aktualizován nebo měněn, aby odpovídal právním požadavkům a zlepšení funkčnosti. Kupující bude o významných změnách informován.

8. Technické minimum: Pro plnou funkčnost digitálních služeb je nutné mít zařízení (počítač, tablet nebo chytrý telefon), aktuální verzi běžného internetového prohlížeče (např. Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari), aktivní internetové připojení s doporučenou rychlostí alespoň 2 Mb/s a možnost přehrávat obsah ve formátu PDF a MP4. Při nesplnění technických požadavků nemůže prodávající zaručit bezchybný chod služby.

VII.

Odstoupení od kupní smlouvy

1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele

1. Jste-li spotřebitelem, máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem (tj. prostřednictvím internetu) do 14 dnů od jejího uzavření.

2. Právo odstoupit od smlouvy se však nevztahuje na případy, kdy:

o dojde k dodání digitální služby (AI poradce) ihned po zaplacení, a

o předem jste udělili výslovný souhlas s tím, že poskytování služby bude zahájeno před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, a zároveň jste byli poučeni o tom, že tímto souhlasem ztrácíte právo odstoupit od smlouvy.

2. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu zjistí-li, že kupující porušil smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení považuje:

• prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny více jak 30 dnů po době splatnosti;

• závažná porušení povinností na ochranu autorského práva ze strany kupujícího.

VIII.

Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.

3. Pro reklamaci kontaktuje kupující společnost emailem na adrese info@startujemepredskolaky.cz. Při reklamaci musí být přiložen dokladu o koupi a popis závady produktu. O způsobu vyřízení reklamace bude kupující informován emailem.

4. Kupující může požadovat bezplatné odstranění vady. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

5. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodne-li se prodávající s kupujícím na delší lhůtě.

6. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout kupujícímu díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění webináře či online produktu, které není schopen ovlivnit. On-line vzdělávací produkty obsahují pouze návody a doporučení, prodávající neodpovídá za úspěch či neúspěch kupujícího při aplikaci v praxi.

7. Reklamaci u mě uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. Reklamaci můžete uplatnit mailem na mou elektronickou adresu info@startujemepredskolaky.cz nebo zaslat písemně na mou adresu uvedenou v čl. II VOP. Uvítám, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytnu písemné potvrzení.

8. Vyloučení odpovědnosti: všechny produkty a služby společnosti slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti rozvoje a vzdělávání. Informace on-line programů jsou návody a doporučení. Dagmar Brejlová není odpovědna za úspěch či neúspěch při aplikaci zakoupených produktů v praxi, za pocity, zdravotní stav či jiné stavy, které může kupující prožívat. Po celou dobu trvání on-line produktu je kupující plně zodpovědný za své jednání, chování a své rozhodování. Úspěch produktu je odvislý od řady dalších faktorů, které prodávající nemůže ovlivnit (dovednosti, možnosti, znalosti, schopnosti a obětavost, zdravotní stav kupujícího, situace na trhu apod.). Prodávající upozorňuje kupujícího, že v průběhu on-line vzdělávacích programů v oblasti osobního rozvoje může být vystaven fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na jeho zodpovědnosti a rozhodnutí, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupí či nikoliv. Prodávající upozorňuje kupující, že informace obsažené v produktech nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Prodávající výslovně upozorňuje, že využití služeb AI poradce je plně odpovědností uživatele. Výsledky a doporučení mají pouze informační a vzdělávací charakter a nemohou být považovány za odbornou radu či diagnostiku.

IX.

Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

Stížnosti a připomínky, které se týkají smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající, stížnosti může kupující uplatnit na adrese info@startujemepredskolaky.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude vyřízena jako reklamace.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz.

Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky.

Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

X.

Ochrana autorských práv

Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu kupujícího. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu či poskytnuté URL adrese. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.

Produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává, podléhají právní ochraně dle práva duševního vlastnictví, a to zejména autorského práva.

Užívání produktů v rozporu s těmito podmínkami představuje podstatné porušení Smlouvy a těchto podmínek, přičemž prodávajícímu v takovém případě vznikají nároky na náhradu škody, bezdůvodné obohacení a další nároky, včetně oprávnění obrátit se na orgány činné v trestním řízení s podezřením na spáchání trestného činu “Porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi” dle § 270 zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník.

XI.

Ochrana osobních údajů

1. Prodávající při plnění smlouvy zpracovává osobní údaje kupujících v souladu s Nařízením EU 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů, účelech a právech subjektů údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“, který je dostupný na webu www.startujemepredskolaky.cz.

3. Kupující potvrzením objednávky bere na vědomí, že zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění smlouvy a že má právo kdykoliv požádat o výmaz, opravu nebo omezení zpracování osobních údajů, případně vznést námitku proti jejich zpracování.

XII.

Jazyk a lokalizace

1. Veškeré produkty a služby prodávajícího jsou poskytovány v českém jazyce.

2. Pokud by byla služba poskytována v jiném jazyce, bude tato skutečnost výslovně uvedena u popisu produktu na webových stránkách prodávajícího.

3. Kupní smlouvy se uzavírají výhradně v českém jazyce.

XIII.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího.

Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována společností v elektronické podobě a není veřejně přístupná.

Pokud je u konkrétního digitálního produktu stanovena doba přístupu (např. 6 měsíců či 12 měsíců), tato doba se počítá ode dne zpřístupnění produktu. Po jejím uplynutí může být přístup kupujícímu zrušen, pokud není u produktu uvedeno jinak.

V případě změny obchodních podmínek, jsou platné ty obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu uplatnění objednávky.

Toto aktuální znění obchodních podmínek je platné a účinné od 27. 8. 2025